torsdag 11 december 2008

Slaskvinter

Hallå alla glada såhär är inte hösten längre och vintern skall vi inte tala om längre,, idag är jag trött trött trött ,mkt på jobbet och lång dag, i morgon slutar jag 13:00 så det skall bli riktigt skönt,, igår var jag hemma hos Amie och käkade middag Isaac var på dåligt humör men han hade sovit "för lite " eller för mkt, för han var arg och skrek i 30- 35 ninuter men sen blev han den goa kille han oftast är,,jag äskar denna unge till vanvett,längtar till den dag han börjar prata riktigt,, ,,.. var ju till sonen häromdagen och han berättade att han blir arbetslös den 30/3 nästa år ,han vill ju jobba han och göra rätt för sig så jag tycker lite synd om honom,, hoppas han får ett nytt jobb fort sedan ,, själv skulle jag ju inte ha nåt emot att vara arbetslös ett tag har ju jobbt sedan jag var 16 år,, och nu blir jag 56 nästa år usch och fy man kan ju få ålersnoja ,,för mindre heheh ha det gött

Inga kommentarer: