söndag 19 juli 2009

Skönt


med regnet igår kväll ,det fullkomligt vräkte ner här ,mm jag njöt verkligen men nu ser det ut som om det inte regnat alls,, torrt ute verkligen.Umgicks med dottern o barnbarnet igår hela dagen vi åt lunch ihop och hade mysigt, idag skall han hem till pappa och vara i tre dagar ,kommer att sakna honom mkt, så går mina semesterdagar , har tre veckor kvar ,,i morgon blir det shopping ett par nya sommarsandaler står på listan ,,med lite klack , har fått hälsensinflammation och måste ha en liten klack för det värker vid varje steg jag tar, och enligt doktorn min skall man variera klackhöjden då.Lunch på stan blir det oxå skall bjuda dotra på chinamat det är någonting vi verkligen älskar ,,ja iaf jag, min mage mår bra av det..

1 kommentar:

Polargrevinnan sa...

Inget kul när man har semester och vädret är mest regnskurar. Men det gäller att inte hänga läpp och hitta på något trevligt under tak.
Jag har farit omkring i flera veckor och haft turen att inte bli blöt.
Nu ska jag åka ut till min Polar ett par dagar. Den står i ett skogsbryn på min sons tomt. De bor i Stockholm. De har 3 tonåringar som inte kan bestämma sig om de vill vara i stan eller på landet.
Nu är det ingen där och det gör inte så mycket. Jag har böcker och korsord med mig. Och så finns det något som heter radio. Blir inte av att jag lyssnar så mycket här hemma, men när jag är på landet blir det en hel del.
Ha det nu så trevligt resten av semestern. Kram Viola