onsdag 12 augusti 2009

Hallå

det var ett tag sedan jag skrev ,men det har inte funnits så mkt att skriva om, ja jag har ju kunnat skriva m Isaacs turer på sjukhuset först med brända fingrar som han lade på plattan hemma hos mamma , det var lördagen den 1/8,, dagen efter var jag och dotra och plutt ut till min son som fyllde 38 år till sin egen förtrytelse,han gillar inte att närma sig 40 årsåldern inte , senare i veckan efter det så var plutt hemma hos pappa,, och i måndags var dotra i Stockholm och träffade en barndomskamrat och då passade plutt på att få en dörr i huvudet!! dörren in till pappas datarum släppte från fästet , och han blödde ordentligt !! så det blev färd till barnakuten igen!! där känner de igen honom nu,, hans läkare träffade honom i korridoren och sade: men är du här nu igen, vad gör man ??hans huvud blev klistrat och bandagerat ,,men det bandaget åkte av idag som de sade till om, för nu börjar klistret lösa upp sig , sedan har jag börjat jobba igen i måndags , så det blev mjukstart för sedan så var jag ledig tre dagar , jobbar fredag lördag och söndag , fast det går bra konstigt nog ,,

3 kommentarer:

Unknown sa...

Välkommen tillbaka..här räknas dagarna ner..börjar jobba på måndag.Men har haft en skön semester..kan inte klaga.Hmmm har haft mina turer jag med på sjukan när Jimmy var liten.Han skulle bara göra illa sig över allt.
Nu tar vi nya tag..går mot hösten utvilade som vi är..eller?;);) Mågottkramen

Polargrevinnan sa...

Det var väl en hel del som inträffat sedan du skrev sist.Dörrar som inte sitter fast - det var inte bra - men tur att olyckan inte blev värre.
Det är bra med mjukstart efter semestern. Jobba måste man ju - det är bara att gilla läget.
Tids nog blir man pensionär - gott och ont.
Ha det så bra.
Kram Viola

ice ache sa...

oj det låter lite smärtsamt, hoppas at dom mår bättre igen, jag bröt min arm två år sen, fast allt går över sen