söndag 9 maj 2010

9/5

Söndag igen veckorna går så fort , igår var jag hemma hos dotra och firade svärsonen som fyllde 33år ,,mkt fok som vanligt men trevligt, min son m 3 barn -bassel m son, Ammod med -Fatima, Tommy svärsonens storebror o hans dotter Ängla,, mkt fika trevligt och smaskigt.En veckas sjukskrivning kvar o knäet är nästan smärtfritt,,mkt skönt . kan gå utan att halta allt för mkt ,men det är mkt stelt vä knä. Börjar jobba den 17/5 sedan är det tre veckors jobb o efter det ´semester i fyra härliga veckor ,lite tidigt,men jag hade sen semester förra sommaren,

1 kommentar:

Polargrevinnan sa...

Ja, visst går veckorna fort och särskilt om man har något trevligt för sig. Trevlig släktträff du varit på.
Ont i knäna är jobbigt, man behöver benen. Efter min knäoperation är jag helt bra, kan gå en timme utan besvär. Hur går det med din andra operarion?
Det är skönt att vara pensionär - men det var något visst när man jobbade och sedan gick på semester.
Nu försöker vi planera något - en resa eller något annat som vi kan gå och längta till. Nu skulle vi ha varit i Österrike men den fick vi ställa in på grund av herrn operation.
Han är mår bra, väntar på nya provtagningar.
Önskar dig en riktigt skön och bra vecka.
Kram Viola