lördag 22 januari 2011

20110122 lördag




Ja nytt år då ,vad skall man skriva ? att jag blir mobbad på jobbet av en arbetskamrat ,,har aldrig blivit det tidigare i mitt liv det känns lite knepigt ,, och består i att hon skäller på mig när "jag varit /är sjuk så sjuk "kan man inte vara! är hennes åsikt,, hon jobbar minsann fast hon har både feber och är magsjuk så det så ,,är hennes metod ,, hon är inte min chef,, och min chef vet varför jag är hemma , så varför håller hon ¨på ,, och sedan "du som e så tjock" vad fn har hon med det att göra .det räcker väl att jag inte fick operationen som planerad var ,, och jag förstår inte ,, hon e 60 år gammal jagtrodde det var barn/ ungdom som mobbade för att de inte vet bättre,, nää har alldeles tappat lusten för att jobba ,men jag måste ju önskar ibland att jag såg ut som på bilden eller sova bort dagarna sompå den andra bilden bye bye bye

1 kommentar:

Mor Tuta sa...

Aj då, vilken arbetsmiljö. Så ska det ju INTE vara, det måste du prata med din chef om. Att vuxna bara kan uppföra sej så illa. Hoppas du hittar inre styrka att kunna gå vidare. "Du är du och du duger"
Kram Birgit