lördag 16 juli 2011

Dagar

Min son





Min dotter Mitt älskade barnbarn





Nu var det längesedan jag var härinne,,men ibland finnns det inget att skriva om , livet rullar på ändå, barnen o barnbarnen träffar jag ganska så ofta, de var till Furuvik för 2 veckor sedan jag skulle följa med men knäna ville inte, så jag fick vackert stanna hemma,, men det går ändå, knäoperationen dröjer men det kommer väl en lapp så småningom,,sjukskriven har jag nu varit sedan den 1/6 till den 17/7 sedan blir det fyra veckors semester till på det , så det blev en lång o vilsam sommar men skönt o omväxlande väder,,läser mkt om dagarna o sitter ute på internet äter gott och tar ett glas vin ibland ,,

2 kommentarer:

Polargrevinnan sa...

Trevligt att plötsligt få se ett inlägg från dig. Håller med dig att dagarna rullar på och för det mesta händer inget särskilt
Vad härligt att ha barn och barnbarn nära sig, jag har mina lite långt bort.
Vad länge du får vänta på knäoperationen. Jag fick ett andra liv efter min operation - att kunna gå utan smärta - underbart.
Ha en trevlig sommar.
Kram Viola

Mor Tuta sa...

Håller med, roligt att se en hälsning från dej.
Hoppas du får en skön semester efter sjukskrivningen. Likaså att du får dina knän fixade. Tänk vad ben och fötter betyder mycket, bra om de fungerar.
Ha en fortsatt skön sommar
Kram Birgit