söndag 29 januari 2012

Hej igen så har man fyllt år då igen ,,det blev ju 59 denna  gång,,, en   lite gråare och tröttare  och lite ondare  version av mig  stod upp ,,,,, helgen inleddes med  besök på stora Coop Forum, dumt nog  provade jag att ta mig fram utan kryckor denna dag ,, ångrar det bittert idag  då jag har så ont i  både  knän och benen,  så jag knappt tar mig fram. Men iaf så blev fredagen trevlig med min dotter o barnbarnet Isaac han e så rolig att umgås med han  är en speciell lite kille på 4 snart 5  år som gör mig glad ,. på  bilden sitter vi ju då helt uppenbart o fikar det var gott o kaffe gör mig glad,,

2 kommentarer:

Fam. Strömberg sa...

Absolut, det var trevligt i fredags och gott fika! Jag kan inte annat än att hålla med om att Isaac är rolig att umgås med...fast jag kanske är lite partisk då han är min son! Tack för allt i helgen!
kram

Covnitkepr1 sa...

I write and maintain a spiritual blog which I have titled “AccordingtotheBook” and I’d like to invite you to follow it.