fredag 6 april 2012

Glad påsk till Er alla som nu till äventyrs läser min blogg,,,
Är ju lite ojämn i mit skrivande men ibland så glömmer jag bort
denna blogg ,, försökte mig på att skriva  dagbok i skolan  men var
lika kass på det ssom detta,, har värk oxå odet gör ju ite saken bättre ,, inatt
trodde jag att knät hoppade ur led när jag vände mig,,, men det var nåt
annat som hände , ont gjorde det íaf,, så  är ganska så trött idag ,i morgon på
 påskafton då ska jag hem till min dotter m familj  o äta påsklunch när hon kommer från jobbet
min son o hans tre barn kommer oxå d,,,ska bli både gott o trevligt  ha en  superfin påsk
 nu allihop så ses vi om ni vill vågar o kan  som Lasse Kroner` säger

1 kommentar:

Polargrevinnan sa...

Önskar dig en riktigt Glad Påsk - helst utan värk.
Kram Viola