måndag 13 april 2015

God morgon det  är  nog så att jag glömt  bort denna sida  en aning ,,tycker inte jag har så mkt att skriva om ,, det är väl snart  två år sedan ,st ,,fantastisk t att den finns kvar
En del har väl  hänt  jag har  opererat mitt knä 2014 för långt gången artros ,, blev inte   för n nåt
bättre tyvärr har efter  två år  fortfarande  ont ,,,sjukskriven av och till  för  knät och min höft som
börjat värka igen ..
I december 2014 opererades jag för  nånting i min lever  som enl läkaren inte skulle vara där ,, och naturligtvis  var det cancer ,, skall enl läkaren räkna mig som frisk ,,men jag  tror det kommer tilbaka
de opererade  bort halva levern  ,,men den växer ut igen  tydligen,,, känner inget just nu bara   så förbaskat trött men det hör väl till ,, går snart i pension  fyller  63 år  nästa gång ,, fattar inte var livet tagit vägen  blev  kär i en amerikan  som blåste mig på pengar   tyvärr saknar jag den manen vi  *pratade * i två år och lärde nog känna varandra rätt väl ,, träffade senare en svensk man som blåste mig på  känslor han träffade andra  kvinnor på löpande band ,, det gjorde ont  faktikt nu  slutar jag för idag  ha det gott ni som  till äventyrs läser detta


Inga kommentarer: