torsdag 10 september 2009

Som alla märker är jag inte inne så mkt här ,tycker inte jag har så mkt att förmedla just nu ,dagarna går jag er jue mkt ledig på grund av sjukskrivningen ,tyvärr blir man lite slö av att gå hemma,, träffa ju mitt minsta barnbarn så ofta det går när ham eledig från dagis och då lever hjg ,fast han kan var jobbig,usch så jag säger men det är ju så med alla barn,men det är inte så ofta han gudasnäll oftast och när han e "bråkig " e han oftast trött. I helgen skall jag jobba så då e jag inte inne så mkt heller men försöker iaf titta in o läsa andra bloggar det är så kul,, hoppas alla har det gott

1 kommentar:

Polargrevinnan sa...

Ja Bettan, det är lätt att man slöar till ibland.
Bra att du har barnbarn som håller dig igång.
Ha det så bra och en trevlig helg -
trots att du ska jobba.
Viola