tisdag 29 september 2009

Vilken

underbar höstdag, solen skiner krispig fin luft och jag skall snart träffa mitt gósiga barnbarn, vi skall ta en promenad och kanske leka lite sedan skall vi äta lunch ihop och efter det skall mormor jobba sista passet för veckan ,är ledig fem ljuva dagar .Det händer inte så mkt men det bästa denna vecka är att jag var til doktorn igår med mitt värkande knä,(artros) och fick en spruta med kortison och jag käner mig som en ny människa., bara att kunna ställl sig upp utan att det skär som knivar i knät är ju underbart,det blirså mkt lättare att röra sg så nu kan jg ju börja med stavgång igen som doktorn rekommenderat ,nej nu skal jag hänga tvätt, vi ses o hörs vänner

1 kommentar:

Polargrevinnan sa...

Vad roligt att se dig i farten med bloggandet.
Visst är det en välsignelse det här med cortison. Har fått flera sprutor i knäet, men till sist blev det operation och nu rör jag mig obehindrat.
Träffa barnbarn är roligt. Mina är inte så "gosiga" längre, men vi har mycket att prata om.
Här skiner solen också och nu skall jag ta min promenad.
Ha en bra dag.
Viola