torsdag 21 januari 2010

Hugaligen

En liten blomma till mig själv hihi


Ja så har det gått en hel månad på det nya året ,fattar inte var tiden tar vägen ,,jag fyller 57 nästa vecka inte klokt eg ,får besked om operationen då,dagen efter min födelsedag, mitt äldsta barnbarn fyllde 13 år förra veckan min syster fyller 75 i feb,,, Isaac mitt minsta barnbarn fyller redan 3år i mars ,,Linus o Ida blir 12 respektive 10 år.. min dotter blir 30 i slutet av mars, sonen fyller 39, ja är det inte kul så säg,, nu är jag ledig i 8 dagar sex lediga på schemat o två semesterdagar.. skall bli så skönt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Många kalas blir det minsann!;) Håller tummarna att du får ett bra besked för din operation. Mågottkramen

Polargrevinnan sa...

Tack för gratulationen. Fylla år är roligt, bäst att ta vara på varje år, de går så fort.
Vad skönt för dig med lediga dagar och hoppas att det blir positivt besked ang. operationen.
Kram Viola