lördag 6 mars 2010

Lördag


sol sol sol och 14- kallt underbart väder förutom snön nu för det börjar bli lite drygt , t o m jag som älskar vintern är less på snön, i morgon fyller min älskling Isaac 3 år fattar inte vart tiden tagit vägen den goaste ungen som finns,, som haft otur i livet med förkylningar och virus och allt annat,, ,,skall dit i morgon på kalas och gosa med honom o mina andra barnbarn , idag skall jag försöka ta mig en promenad i solen ....Blommor till *Isaac från mormor Grattis älsklingen på din stora dag

3 kommentarer:

Cici sa...

Visst är det underbart med barnbarn. Skulle varit på treårskalas förra helgen, men det blev inställt pga sjukdom och arbete. Gör nog ett nytt försök nästa helg.

ingersord sa...

Livets efterrätt!
Vi ska få rå om våra gullungar till helgen...

Polargrevinnan sa...

Hoppas du haft det fint med dina barnbarn och att du mår skapligt.
Vädret kan vi inte göra så mycket åt. Idag sken solen - underbart.
Kram
Viola