söndag 28 februari 2010

Töväder

Boss o Sally, världens snällaste Amstaffhundar
blää inte roligt inte det droppar o droppar o rinner och är grått ,,lika grått som i mig, min dotter
tror att jag håller på at glida in i en depression , och något är det vill ingenting vill inte jobba inteklä mig bara sova o gömma mig inte umgås med folk , det har varit lite jobbigt sedan i julas ,dotras äktenskap gungar sonen s äktenskap åt pipsvängen, dödsfall och brorsbarn med hjärnblödning, och nu har lunginflammation tillstött och sedan lite annat som dålig trivsel på arbetsplatsen och lite fin mobbing :typ jasså du jobbar idag! är du inte sjuk idag ? nog e du lite tjock allt, har du städat din boendes rum idag ? (fast man vet att det är gjort)osv osv , skulle kunna skrika om allt men det är ingen ide chefen gillar inte mig så hon ser ingenting,, nu skall jag sluta klaga,, ibland är det skönt att få skriva av sig ,,ha det gott alla därute

2 kommentarer:

Cici sa...

Jag vet inte så mycket om dig och ditt liv eftersom jag nyss börjat följa din blogg, men du verkar ha en tuff tid just nu.
Har själv jobbat i nästan tjugo år inom hemtjänsten och känner mig inte alls bekant med den tonen mellan arbetskompisarna som du beskriver.
Hoppas verkligen att du får det bättre både där och i ditt privata liv!

ingersord sa...

Önskar att vårsolen ska hjälpa dig att må bättre.