torsdag 4 februari 2010

Inom

tre månader från den 25/1 skall jag opereras för min övverikt, det blev beviljat ,,jag trodde faktiskt inte det ,de skall bara kolla upp mina snarkningar så att jag inte har det som kallas apneer (vet inte hur det stavas) så kallade andningsuppehåll,, får inte h för många sådana efter operationen på sjukhuset, så nu skall man vänta på det och sedan på resultatet på den undersökningen,, men är det bra, så blir det operation så fort det går ,,då sätts jag upp på väntelista för op.

3 kommentarer:

Polargrevinnan sa...

Vad skönt att det är bestämt att du skall opereras.Jag önskar dig
allt gott och att du kommer att må bättre.
Det blir säkert tuft efter operationen och då får du blogga om det så vi kan peppra och stödja dig.
Ha det så bra.
Kram Viola

Bibban sa...

Önskar dig jättelycka till, det kommer att gå bra ska du se:) KRAM Bibban

oumberligating sa...

Hej Bettan! Välkommen som följare till min blogg Oumberligating!
Självklart så knåpar jag in mig som följare hos dig med! Trevligt!
Ja, det är bara att ställa sig i ledet och även önska lycka till ifrån min sida! Har en kompis som opererades i somras och nu gått ner över 50 kilo, läkarna tycker viktminskningen gått för fort men han mår bra, det ska självklart du också göra!
Trevlig och fin blogg du har!
Ha en fin helg alla kategorier!
Kram ifrån Peter!