torsdag 25 februari 2010

OS

ja ,har följt det lite grann varje dag o det går ju ganska så bra för di svenska pojkarna o flickorna ,, och vintern den knallar på här oxå kallt o mkt snö fortfarande,, lite längtan till våren börjar pirra i min kropp nu äär vi ju snart inne i mars ,, och lite värme skulle sitta fint ,var igår ute och promenerasde i solen och det var underbart,, ja så har min svärson fått sin operationstid och den går av stapeln den 16/3 så han lever på modifast kostersättning och har gått ner 6 kilo sedan förra onsdagen,, själv skall jag få mtt snarktest den 16/3 sedan så får vi se hur lång tid det tar till op. Tiden den går och livet med den och min svägerska har avlidit denna vecka ,, började med att min brorson fick en stor hjärnblödning (49år) hon tar så illa vid sig vid sonens hjärnblödning att hon får en hjärtinfarkt med på följande hjärtstopp,, de får liv i henne men det gick inte så bra och hon avlider den 24/2, brorsonen är oxå illa därann fortfarande,, måtte han klara sig det blir väldigt tungt för min bror annars,,

2 kommentarer:

Cici sa...

Hej! Jag söker mig runt lite bland bloggarna för att hitta några som känns intressanta. Själv har jag bara haft min blogg sen straxt före årsskiftet. Du är välkommen att titta in där om du känner för det.

Polargrevinnan sa...

Det var mycket tråkigheter du har kring dig.
Vi får verkligen hoppas att din brorson kan bli bättre. Det är en tung börda för din bror, ja, för alla runt omkring.
Livet är grymt ibland, men trots alla besvärligheter måste det gå vidare.
Min son dog i hjärtinfarkt för 4år sedan. Han blev 48 år. Det var tungt, speciellt för hans 4 barn.
Som farmor har jag försökt att vara
en länk.
Nu får vi blicka framåt och tänka på våren. Hoppas din operation blir snart så du får uppleva vår och sommar med fulla krafter.
Sköt om dej.
Kram Viola