lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag


och jag har jobbat!!!jajaj jag har ju ingen käresta här hemma ,,bara min "lilla" älskling Isaac, men han e borta just nu med mamma o pappa på middag o jag hoppas att de har jättettrevligt,, jag e iaf jättetrött skall jobba i morgon men jag skall "fuska " och gå hem kl 13:oo annars skall jag jobba till 20:30 men jag pallar bar inte ,,har ont munnen där jag tappade tanden ocgh har ont i halsen så jag vet inte om jag håller på att bli förkyld eller nåt sånt. Ja känner inte för att var på jobbet i nästan tretton timmar,, visserligen har jag tre timmars rast men man hinner inte göra så mkt ,,inte ta sig från jobbat iaf,,

1 kommentar:

Bibban sa...

Vilken fin blog du har, jag blir så glad när jag hhittar lite roliga blogs, jag är så ny i bloggvärlden, här kommer jag nog att titta in emellanåt