lördag 21 februari 2009

Blame it bossa nova


yeah yeah jag har städat i takt med ljuvlig 60-tals musik tex Ramblin Rose med Nat King Cole I m gonna knock on your door etc etc,, ljuvligt va det känns länge ´sedan ,, har en cd med denna fiina musik,, danser tätt intilll i mysiga mörka lokaler och rökiga oxå *host hos* vilka tider det var ljuvliga umgdom vilka minnen mmmm ,nu e musiken reducerad till städmusik i dagens musik maskin datorn jag har min musik där fär närvarande,, har ett jättebra ljud i den så radion står i ett hörn och ser mäktigt förolämpad ut, nu går No particular place to go med Chucken som Jerry Williams säger ,,, alltså denna oförskämt bra Chuck Berry,, ja nu skall jag snart iväg och käka lunch med min bästa vän i potrten bredvid ,,och det brukar bli både gott och riktligt vi höres,

Inga kommentarer: