lördag 20 juni 2009

Misommardagen


ja så var midsommarafton över då ,,det var inte sol men det regnade inte heller , skönt väder ,, jag jobbade till 20:30 så min kväll var inrutad vi hade trevligt och åt jordgubbar och grädde ,mums,, miväg sen som en skållad råtta till bussen ,de går ju inte riktigt som man vill , på vägen dit tutat r en bil och jag tänker va är det för idiot hihi ,det var min bästa kompis som var i kvarteret så jag fick bilskjuts hem jätteskönt,, hon hade varit på midsommarfirrande och var på väg hem ,, (vi bor i portarna bredvid varandra),,jag hade även 60 ägg att släpa på så det var skönt att slippa trängas på bussen. Idag jobbar jag 13:00 till 21:25 likaså i morgon sedan ledig i två dagar,,,8 arbetspass till semestern ,jobbar sista dagen den 7/7,,skall bli så skönt med semester, puh ha det alla glada idag

Inga kommentarer: