lördag 6 juni 2009

Lördag Nationaldagen


är snart till ända , och jag har jobbat ,det gjorde väl inte så mkt egentligen för det har varit mulet och regnigt, men smaskat på god tårta på jobbet gjorde vi iaf och det var så gott, jobbar i morgon oxå mellan 07:00-20:30 sedan är hela nästa vecka ledig ,hrm nåja två dagar är sjukskrivningsdagar resten lediga dagar ,,hoppas vädret är lite bättre nästa vecka men jag skall sova och vila eftersom jag är så trött ,,och ta det lugtn ,men jag skall även börja trääna det tyckte min doktor iaf så¨det skall jag göra huga ligen, ha en bra fortsatt nationaldag

3 kommentarer:

Bibban sa...

Hej där hoppas du åxå får en skön kväll denna nationaldag
Kram Bibban

Välkommen! sa...

Du träna, hihihi det var ju kul! På Kommunhälsan då eller??? Hihihihi så störig jag är då! Men "stava" igen kan vi väl börja med eller? Pöss och kram

Polargrevinnan sa...

Jag läste någonstans att doktorn skulle skriva ut recept på motion - har du fått ett sådant? Skämt åsido, det är svårt att komma igång med träning. Själv går jag på vattengympa en gång i veckan. Herrn har köpt stegräknare till mig. Kanske blir det roligare att gå då, vi får se. Kommer tillbaka och berättar.
Ha det så bra. Kram Viola