söndag 31 maj 2009

Ja


så vart det söndag igen då veckorna rinner iväg, mot semester om sex veckor tror jag, har inte riktigt räknat ,, men det går fort iaf ,,skall till doktorn nu den 2/6 får se vad hon har at säga ,, har träffat Isaac och dotra några dagar i rad och det är alltid mysigt, igår åt vi china mat och det är så gott mums mums ,,men så varmt det är ,jag måste erkänna att jag inte riktigt gillar att det är så varmt för jag mår inte så bra av det, men jag skall väl sluta klaga får, väl alla soldyrkare på mig annars ,, sedan vill jag önska alla glada mammor alla trötta mammor alla glömda mammor, alla fantastiska mammor en jättefantastisk Mors Dag det är ni värda alla kram till Er alla

4 kommentarer:

Unknown sa...

Önskar dig en härlig morsdag också:). Håller med dig jag..visst gillar jag solen och värmen..men det får vara lagom;). Just nu är det gräsligt varmt..I BILEN!:) Mågottkramen

Polargrevinnan sa...

Ännu en varm solskensdag. Jag håller med dig, det får inte vara för varmt, men det finns ju skugga.
I morgon regnar det enligt väder på TV. Bra för växtligheten också får jag gjort något inomhus. Nu är iallafall balkongen klar - titta på min blogg.
Hur vädret än blir ha en bra dag.Viola

messan sa...

Jag hoppas du fick en underbar mors dag!
Det var varmt i helgen och jag gillar när det är lite lagom. Som tur var så var vi ute med båten och då fläktar det lite och jag har ett parasoll med mig:)
Nu är det inte varmt....10 gr imorse.
Ha det bra!
Kram messan

Unknown sa...

Hmm..hur gick det hos doktorn? Mågottkramen:)