söndag 24 maj 2009

Ja


så har man jobbat en helg igen då,, inte är det kul inte när man kan göra så mkt annat trevligt vara ute grilla umgås med familjen mm,mm, nu har det ju blivit så att min son jobbar de helger jag är ledig precis som dotra så det blir lite svårt att umgås då,, jaja man får väl lösa det på nåt vis,,jag vet ju faktiskt inte om han jobbar varannan helg som jag gör det kanske bara är vi i vården som gör det vad vet jag ?? Det har varit lugnt på jobbet iaf det får man vara glad över,hihi i veckan som kommer måste jag träffa min älskling(minsta barnbarnet) Isaac,, det är tre dagar snart o det blir snart abstinens jag lovar,,skall troligen vara barnvakt nån dag de behöver åka o handla och det är lättare utan honom det går iaf fortare Godnatt alla

3 kommentarer:

Välkommen! sa...

Jo, det gör ju det! eheheheh!

Polargrevinnan sa...

Snälla Bettan det är många som är tacksamma att du jobbar på helgen.Jag förstår att det är ett pusslande när många i familjen har helgjobb.
Visst är det härligt med barnbarn.
Tyvärr växer de upp så fort, så passa på att få hand om honom så mycket du hinner och orkar, de små liven kan vara jobbiga - jag vet - jag har 9 st, den minsta 15 år.
Ha en bra vecka önskar Viola

messan sa...

Jag är tillbaka igen...om du vill. Hoppas det :)
Kram