lördag 16 maj 2009

Ajajajaj


"jag skall aldrig mer dricka vin/ sprit "hihi hur många gånger har man inte sagt det och hur många är det som sagt det,, jag har ont i knoppen just nu var på fest igår på jobbet och blev bjuden på både det ena o det andra ,,hade inget med mig för jag skulle inte stanna så länge eftersom jag mådde dåligt dan innan ,, men nog sjutton blev jag full iaf, men med lite frukost i magen och lite brusalvedon så mår man lite bättre hihi,, idag kommer dottern barnbarnet och svärsonen över och äter lunch/middag det skall bli gott och spännande,,

3 kommentarer:

Bibban sa...

Hade du kul??? iså fall så gör du säkert om misstaget...hahha eller vad tror du?
Kramar Bibban

Unknown sa...

Sååå har minsann familjen hackspett flyttat in?;) Sköt om dig..mågottkramen

Polargrevinnan sa...

Vill bara säga hej, hoppas huvudvärken inte blev bestående.
Kram Viola