söndag 3 maj 2009

Ojojoj


vad jag e trött ,,jag vet inte vad som hänt jag sover och vaknar går upp o äter frukost sätter mig i i soffan och så somnar jag en eller två timmar till,, går som i dvala hela dagen sedan usch inge kul,, sedan jag skrev sist så har dagarna ändå rullat undan jag har hjälpt dottern med flytten och packat upp ett oräkneligt antal kartonger ( lika många kvar )'fniss*lekt med Isaac och gullat med deras kattungar, varit ute i solen fått lite färg den,, 1/5 var vi ut till sonen, Ida mitt näst minsta barnbarn fyllde 9 år ,efter kalasfika stannade vi kvar och grillade tillsammans ,,det var min son som blev sugen på grillat kött ,mumma säger jag det var var gott,,,idag skall jag passa Isaac, min dotter skall städa ur det sista i gamla lägenheten så vi håller oss nog ute ,,fast solen har ju försvunnit men det gör ingenting,, i morgon e det jobbet som gäller och på tisdag sedan ledig onsdag och så jobbar jag hela helgen som kommer ..blää p.s bilden e på 9 åringen fast den e några år gammal

3 kommentarer:

Polargrevinnan sa...

Hej! Du har väl drabbas av s.k. vårtrötthet. Men att hjälpa till att flytta, det är jobbigt, men roligt när man kan hjälpa till.
Jag har vilat upp mig i Tunisien.
Där var det svensk sommar, 22-24 gr, jag gillar inte när det är för varmt. Ta det lugnt och gör något kul, när du blir ledig, ibland försvinner tröttheten. Ha det så bra. Kram Viola

Bibban sa...

söta barn barn du har.. håller med polargrevinnan jag tror det är vårtrötthet. jag har en väninna som har smma symtom, hon tycker att alla är pigga och glada och hon är bara trött. Men håll ut det går över tror jag.
Kram Bibban

Unknown sa...

Hepp!!Här har det hänt saker..snyggt! Kul att få se bilder på barnbarn..söta är dom:).Har liksom inte hunnit besöka alla..men i morse och nu i kväll har jag gjort min runda bland mina favoriter!:)Nu måste vi snart pigga på oss..eller hur..sommar på väg och allt. Mågottkramen:)