torsdag 14 maj 2009

Ja

nu sitter jag här med ett bultande hjärta,,dvs jag har hjärtklappning av den lite otäcka sorten ,har haft det förr ,men detta har pågått hela natten nästan,, natten började med tryck över bröstet lite otäckt , det släppte så småningom så jag kunde somna ,,men sen vaknade jag med hjärtklappning som sagt ,hoppas dagen blir bättre,,vädret ute är mulet och det är nästan skönt för denna vecka har varit solig och fin men väldigt tryckande så nu regnar det och det behövs ,, detta blev lite värdelöst vetande som di kallart, ha en bra dag alla

1 kommentar:

messan sa...

Det är så läskigt när det blir så där men oftast brukar det gå över efter en stund. Olustigt är det!
Mår du bättre nu? Jag hoppas det!

Håller med dig allt är inte bra med Håkan men mycket :)
Ha en skön kväll!
Kram