söndag 14 juni 2009

Usch


så tråkig helg det har varit ,regnet öser ner på tredje dagen och jag är trött och jag tror att jag håller på att bli förkyld nyser det skakar i skallen inte kul och det kliar i näsan till tusen , och jag känner mig faktiskt febrig,, men det går ju över fast inte är det kul inte ,, var iväg igår till det så kallade Gottsundadagarna regnade gjorde det ju och en del som skulle satt upp sina stånd hade inte ens brytt sig om att komma ,, dåligt och dyrt var det oxå 10:- för en kopp svagt kaffe ,och dåligt kaffe gör mig på dåligt humör kaffe skall var hett, starkt ochvarmt,inte svagt o kallt ..

1 kommentar:

Fam. Strömberg sa...

Nej inte är det kul med allt regn inte. Gottsunda dagen var det värsta jag varit med om! Kallt och svagt kaffe låter lika gott som kallt svagt te. Men appropå Gottsunda så skall Nattvandrarna ha en typ kultur dag i Augusti i G-Sunda så vi får hoppas på bättre väder då och roligare saker!
Ses i morgon!