fredag 20 november 2009

Neeej


skulle unna mig nåt gott och inte så fett igårkväll,, hade städat o rensat o kastat en del gammalt, dragit fram sängen och dammsugit under den börjat plocka ner gardiner,, till advent skall det vara lite nytt tänkte jag ,,är så gott som klar ryggen värker svetten rinneroch jag slänger in en micropopcornspåse som jag hittade vi en raid i skåpet ,springer in på toa ,(naturen kallar) kommer til köket och tänker fy vad det luktar ,,ur micron väller grå illaluktande popcornsrök ,de brinner tydligen i påsen ,, fyy säger jag vad detta luktar illa för att inte säga pyton.(hur nu det luktar) det blev till att städa, vädra och torka, om o om igen men lukten sitter kvar idag oxå men inte riktigt så illa ,micron luktar trots citron rengöring,,,(haha städtanterna på tv) det hjälpte inte ,men det försvinner väl så småningom,pust,,, i dag skall jag på stan och slösa pengar med mi n dotter o ev äta lunch,, hoho china here we come,, ha det gott alla därute,,(stinker inte lika illa nu)hihih P.S på bilden min sons gulliga vovve Tyson D.S

1 kommentar:

Polargrevinnan sa...

Har råkat ut för det samma som du - aldrig mer popcorn - det finns färdiga cips.Här är det regn och rusk, skall ägna dagen åt matlagning eller kanske hellre baka - det doftar det gott om.
Tyson - fin vovve.Skönt att inte ha hund idag - är det det här som kallas hundväder.
Ha det så bra.Viola