söndag 8 november 2009

Söndag


Jaha ja så har en ny helg gått till änd, dagarna går så fort det är knappt man hinner med, jobbar och har ont ont och jag är så in i norden trött så jag vet inte vad jag gör snart, tröttheten sitter i efter förkylningen och troligen håller jag på att bli förkyld igen,, snorar och är febrig igen,, hostan är tack och lov borta ,skall nog ringa min doktor igen om det inte släpper ,orkar inte gå så här länge till varken med förkylningen eller värken, ,,annars har livet rullat på ,var hos dotra all helgonahelgen och käkade,, mkt gott laxrosor med grönmögelost/ creme fraichefyllning och vildris sallad och gott bröd därtill och mkt vin hihihi,,min son med fru var oxå med och vi hade det jättetrevligt,,på jobbet är det som vanligt och jag trivs inte för fem öre ,de fortsätter med sin fina mobbing av mig ,de är så finurliga så ingen skall märka nåt ,och chefen håller ju dem bakom ryggen så jag kommer ingen vart om jag klagar heller antar jag,

Inga kommentarer: