tisdag 27 oktober 2009

Tisdag

jag skall jobba idag ,har ine jobbat sedan tisdag förra veckan ,varit långledig och jag ska jobba ikväll sedan är jag ledig resten av veckan igen ,mitt schema är så tokskönt,i helgen har jag varit på 60 årsuppvaktning till en kvinna som inte hade en aning om at hon skulle bli uppvaktad, det var min svärdotters mor och jag har aldrig sett en människa bli ¨så överraskad, det var riktigt kul, det va då hennes 4 barn som dragit igång allting och det var jättetrevligt, 85 personer var bjudna vet inte om alla kom ,,det var öppethus så det kom folk hela tiden , i min sons och svärdotters lägenhet skall tilläggas men det gick bra..alltid trevligt med fest i gråmörkret på torsdag skall dotra o jag på stan och shoppa loss,, hihi hon skall köpa vinterstövlar åt sonen och jag skall köpa jacka åt honom ,,tidig julkapp ev skall jag till indiska och titta på fönsterlampor,,

1 kommentar:

Polargrevinnan sa...

Tar en liten paus, i stökandet inför min resa i morgon, och läser lite bloggar, som jag inte hunnit med.
Ni vill jag önska dig en trevlig helg och ha det så bra,
Kram Viola