onsdag 14 oktober 2009

Ja

så jobbade jag mig igenom denna dag fast jag har feber,, men det var segt hade lust att bara ställa mig i ett hörn och sova ,jag hade kunnat gjort det jag lovar ,men det går ju inte för sig ,man kan ju stå ivägen hihi,, bara två dagar kvar att jobba denna vecka så jag får väl släpa mig dit men jag tänker fasen inte vara glad inte nej trött och sur som ätticka ska jag vara hihihi om inte annat så för att reta chefen som blir ilsk om man är sur, ja hon blir väl inte ilsk men hon kommenterar gärna om man inte är glad,, förresten så kan hon gömma sig i ett hörn tycker jag surkartet,,, oj nu var jag elak igen men det kändes skönt.

1 kommentar:

Polargrevinnan sa...

Det är inte lätt att vara glad om man är dålig.
Hoppas du mår bättre nu när du snart är ledig.
Sköt om dig. Viola