lördag 24 oktober 2009

Award

HAR fått en Award utav min go bloggvän Helamittliv en supermorsa TUSEN TACK! Så jag ska väl klura till det här..något jag kanske inte nämner varje dag!;) FÖR med denna Award medföljer en utmaning. Att skriva ner 7 saker om sig själv och vidarebefordra utmaningen till 7 andra bloggare som dessutom får Awarden.

1.född och uppvuxen i Uppsala
2.Två barn som har varsin pappa, ingen nämnd o inngen glömd
3.fyra underbara barnbarn, 3 pojkar och en flicka
4. Har tre mkt äldre syskon brorsan är 75 en syster 74 och den yngsta före mig 72
5.Jobbar som undersköterska på ett äldreboende
6.Har ansökt om en övverviktsoperation väntar på klartecken från doktorn
7.Är chokladoman godisråtta av stora mått, däarav min övervikt

Har tyvärr inte så många bloggvänner som sju men ger utmaningen vidare till

Drömmen om junibacken

Mamma Berlins vardasgbestyr

Inga kommentarer: