lördag 17 oktober 2009

Regn


regn och åter regn nog var det bättre med frost och sol iaf,förkylningen sitter i och hostan likaså febern vill inte ge sig av men är väl på nergång och jag känner mig inte så fräsch,, håret står på ända kläderna är som följer: mjukisbyxor långärmad t-shirt och fleccejacka varma strumpor och så ringer det på dörren!!! nyfiken är man ju så jag öppnar utanför stå (naturligtvis ) 2 snygga killar i snygga kläder ,presenterar sig som ja n ånting och är från en kristen församling, ja jag orkade inte prata men fick ett blad att läsa ,, varförvarför kan de inte skicka nån ful nån gång hihi..?maten står i ugne alvedonen brusar i glaset ,,hostmedicinen bredvid nu skall här slutas snörvlas ha det alla

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej och tack för rådet..men det står ju på burken att man ska ta omeprazolen till maten..men jag ska prova till natten..låter bättre att den får jobba då! Härlig bild du har lagt ut..verkligen mys! Hoppas du snart blir av med hostan. Mågottkramen