lördag 5 december 2009

Andra advent


det går fort ibland,igår hade vi julfest på jobbet och det var roligt ,tyvärr blev jag hemma från jobbet idag pga mitt knä det värker som attan,, inte så bra att va hemma efter en fest,men vad skall man göra,o mina "kära" arbetskamrater hälsade inte ,,trevligt,,, jag satt med mina arbetskamrater från den gamla avdelningen,de kommer till mig och sätter sig hos mig tack o lov , känner mig inte ett dugg välkommen på min avdelning,, skall med viss tvekan jobba i morgon, skall be att få byta tillbaks till min gamla avdelning om det går att genomföra,fast min chef gillar ju inte mig heller så vi får väl se hur det går, ha det gott alla

2 kommentarer:

Polargrevinnan sa...

Vad tråkigt när man inte trivs på jobbet. Hoppas att du kan komma tillbaka till din gamla avdelning.
Det är en dålig chef om hon inte lyssnar på dina argument.
Vad tråkigt med ditt knä, jag har opererat ett knä och blivit värkfri. Det är underbart.
Livet blir lite roligare när man slipper värk.
Det är så grått och trist ute så jag har fuskat med min promenad idag. Tänk att man ska få dåligt samvete - det gäller ju bara mig själv. Så konstig man kan vara.
Hoppas du får en bra vecka.
Kram Viola

Bibban sa...

men stackars dig vad jobbigt, är det ingen som du kan prata med och berätta vad du känner? Hoppas det har löst sig nu:)
Kram Bibban