tisdag 22 december 2009

God Jul


till Er alla i cybervärlden,,hihi det är -17 kallt ute och snön hänger i drivor på träden ,underbart, en vit jul till alla,, som man har längtat efter,, idag skall det städas klart, imorgon skall maten inhandlas,, sista juklapparna köpas skinkan skall griljeras ,, allt får bli i morgon,,har inte orkat/kunnat för knät, men det blir sakta bättre med vilan känner jag ,skönt,,har fått en röntgentid för knät 30/12 på Östhammars sjukhus av alla ställen, måste åka nästan sju mil (tror jag) för det ,,helt sjukt när jag bor i en stad med ett jättesjukhus,men det är väl därför jag får åka ,för at slippa vänta så länge, nackdelen med ett stort sjukhus,så det blir att sätta sig på bussen dan före nyårsafton ,tur man är sjukskriven (hihi),, bilden är på när min älskling o jag klär julgranen ,har lånat den ¨från min dotter ,har ingen fungerande kamera , men som sagt ha en underbar jul alla och var rädda om Er därute

2 kommentarer:

Bibban sa...

Önskar dig en jättefin jul med älsklingsbarnbarnet
Kram Bibban

Unknown sa...

Önskar dig också en fin jul. Och nu när den vita fluffiga snön kom så kan det ju inte bli bättre. Tänker tillbaka på förra julen..grön gräsmatta och regn!:) Mågottkramar..god jul.