söndag 27 december 2009

God fortsättning


önskar jag Er alla, ja jullen kom o gick lika fort som vanligt, var inte hemma alla dagr ,var hos dotra julafton , hemma juldagen sonen med familj skulle komma den dagen men det sprack pga av en kompis till min svärdotter som hälsade på dem två¨dagar före jul med magsjuka, (och hon säger inget om att de är sjuka eller smittade, hon visste om det ) förrän hennes dotter börjar kräkas hemma hos min son,knäppa människa,, så min sons familj blev ju sjuka allihop ,de kom dock annan dagen för det gick snabbt över ,men hur kul är det att sitta o kräkas på julafton som mina barnbarn fick göra,,min svärdotters syskon m familjer blev oxå sjuka , ja vad skall man göra ja vi träffades på annandagen iaf, och som sagt vi hade det jättetrevligt för mkt mat dock med en svärson som e kock så blir det lätt så,, idag e det vilo´dagkallt o sol läge för en promenad med stavar o stegräknare,och nån annan mat än julmat ,börjar kännas trist redan ha det gott

Inga kommentarer: