måndag 30 mars 2009

Magen


e bättre ,som jag trodde men inte helt bra, skall till doktorn i morgon visserligen skall jag prata om en operation för att går ned i vikt,( så nu vet ni det ni som ev läser ) men jag kan nog klämma in magen oxå,, jag har inte kunnat äta ordentligt på hela helgen så det har blivit mest frukt och soppa men igår blev det ju tårta eftersom min dotter fyllde år och det fick jag ju sota för sedan kan jag ju lva ,men det giick över senare på kvällen ,, är så glad i dag för solen skiner , tänk så lite som behövs för att det skall kännas att våren e på väg iaf,, fåglarna kvittrar uttanför fönstret så ina stackars undulater fär nippran det skriker (sjunger )?i högan sky,, det låter så roligt när de försöker övverösta varandra där i buren i köket ,, ja hoppas ni har en bra måndag alla

2 kommentarer:

Unknown sa...

Lycka till hos doktorn! Hmm vi kanske ska göra som min katt..sätta oss på högtalaren..men för mig räcker nog inte panflöjt!hi hi hi
mågottkramen:)

Bibban sa...

Hoppas allt går bra hos farbror doktorn, ska tänka på dej. jag jobbar med många patienter som gjort gastric bypas...blir så fina så
Kram från mej