söndag 29 mars 2009

Släcka !!!


inte släckte nån här där jag bor inte ,,jag tror att jag var ensam om att släcka ner lampor och stänga av tv.n det var mysigt även om jag satt ensam i lägenheten, jag vet inte om det gjorde så stor nytta att släcka ner ,men de sa på nyheterna nu att en halv miljon hushåll släckte ner i Sverige ,lite dåligt eller vad ? ja det var det vi kanske tänker efter lite mer vad vi gör med vårt användande,, kanske stänga av datorn när man går därifrån .,jag vet folk som låter den vara på även när de går till jobbet och jag förstår inte riktigt vitsen med det ,släcka lampor i rum som är tomma ta bussen till jobbet ,,egentligen 'är det nog ganska så enkelt,,, ja min mage får inte godkänt idag heller,har fortfarande ont och mår illa hela tiden i stort sett,, men jag jobbar i morgon iaf, tror jag,, det är bara fyra timmar så det skall nog ordna sig

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja du..kikade man runt och över till de andra hyreshusen så såg det inte så svart ut..vi satt med alla värmeljusen i en timme..nytta ja det vet jag ej..men samvetet mådde bättre:):). Mågottkram önskar en skön söndag..

Bibban sa...

Vi hade värmeljus överallt, jättemysigt. Men visst, inte var det många som släkte ner.
Kram på dej