måndag 2 mars 2009

Mulen måndag


Ja så var det måndag igen då ,,har inte haft så mkt att skriva om i veckan som gick,,det har varit lugnt, kallt ute och fint väder,,, jag har möblerat om i vardagsrummet blev bra faktiskt,,sedan har jag städat o plockat som vanligt ,,i lördags styrde Amie, Jocke Isaac o jag kosan till Maxi det blev mat o lite annat för Amie o c Jocke o jag handlade för 600 kr o det fyllde inte en kasse en gång ,, det blev en flaska parfym ett par träningsskor, kläder till Isaacs födelsedag på lördag, dammsugar påsar, kvällstidning o en kasse inte många saker för så mkt pengar,, sedan käkade vi där och efter det tog vi buss hem ochdrack kaffe hos dotra,, söndagen tillbringade jag i soffan tittandes på Vasaloppet ,, tradition faktiskt för mig att titta,, i lördags gluttade jag lite på Melodifestivalen , söndagen tillbringade dotra och barnbarn ute hos min son o de andra barnbarnen,,, när de kom hem till stan sen så blev jag bjuden på entrecote och hemgjord klyftpotatis mumma mumma så gott,,,idag så blir det jobb mellan 15:45 - 20:30 ,undrar hur jag skall orka jobba så många timmar hihihihi.

1 kommentar:

Bibban sa...

Låter som du lever ett väldigt skönt hemmaliv, ha det så bra på jobbet