måndag 13 april 2009

Annandagen


nu så är påsken över detta år oxå och min sjukskrivning är slu,t återgår till jobbet imorgon ,skall nästan bli skönt,har tre futtiga dagar kvar på "min" avdelning sedan blir det nytt och jag ser inte fram emot det ,,chefen hon smilar och övertygar(fösöker iaf) mig om att det blir sååå bra så ,för mig ...jajaja vi får se det kanske blir bra det är en lättare avdelning det är inte så många rullstolsburna där,, en mot våra sju,, ja den som lever får se ..påsken har iaf varit bra lugn och fin, och god mat och träffat gullungen har jag gjort oxå
,,

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas det går bra för dig på jobbet! Skönt är i allafall att helgen är över..allt ätande av godis m.m. Nu vankas det tårta här..HUPP!! :) Mågottkramen

Bibban sa...

Lyfta bära slita, det är vad vården handlar om kan jag känna när jag är trött och sliten, och det är jag nu. dags att sätta ner foten och ta hand om oss, eller hur?
Kramar/Bibban