tisdag 21 april 2009

Tisdag dag 2


ja så har jag jobbat två dagar på nya avdelningen o det går väldigt bra ,,inte ett dugg tungt, inte för kroppen men väl för knoppen hihi,, ja dessa tanter som e dementa är för roliga egentligen ,de är mkt piggare då än de var på min gamla avdelning, men hu så trött i huvudet man blir på dem.. men det ät bra mkt lättare iaf, mina nya arbetskamrater är ok men det tar ju lite tid att lära känna dem , flyttdagen närmar sig för min dotter o jag skall hjälpa till fast än jag hotade att rymma förra gången de flyttade om det skulle flytta en gång till det närmaste året,,den flytten gick bra men det var jobbigt på nåt vis,, är ju ledig nu fyra dagar nu och det skall blí skönt ,skall inte jobba förrän till på söndag, blev bjuden på mat av min dotter o svärson idag efter jobbet laxbiffar hummus tzatziki o en massa gottis mums mums, har stor tur min svärson e kock hihi.

2 kommentarer:

Bibban sa...

Det var väl skönt att första dagen förlöpte väl, då är det lättare att komma dit nästa pass. Ta igen dig nu och slit inte ut dig på flytten.
Kram Bibban

Unknown sa...

Tar alltid tid att ställa om sig..nya jobb är alltid också pirrigt. Men jobbet kan du ju och det är en fördel;). Mågottkram och lycka till...