torsdag 9 april 2009

Frukt


o grönt har jag börjat köpa från nätet ,hur bra som helst ,företaget heter Årstiderna och levererar superbra frukt och grönt till dörren, i olika storlekar på lådorna med olika innehåll då mkt frukt och grönt sallad och aubergine squash morötter tomater gurka , och allt du kan tänka ,fin frukt jämfört med affärerna, jag får lev varannan vecka men man bestämmer själv hur ofta, och en till fin grej du slipper släpa själv, och nu har jag hittat en annan firma som levererar mat kassar för 900 kr med mat för fyra personer till fem middagar, varannan veckas lev där oxå eller som man själv önskar de heter Middagsfrid.se allt för att underlätat och dessutom är allt ekologiska varor på båda firmorna, idag är inte vädret någe trevligt får jag ju lov att säga men jag tänker kura inne idag möjligen ut o köpa ägg får se hur det blir med det,,

Inga kommentarer: