lördag 11 april 2009

Påskafton


Nu är det påskaftons morgon och solen är framme idag liksom igår underbart,, vi åker till min son idag för att fira och äta gott,, vi är alltså min dotter med make och son och jag då ,min son bor c:a tremil utanför Uppsala i en liten "sovstad" som heter Gunsta det är jättefint och lungt därute ett jättebra ställe att bo på om man har barn,, men det är dyrt huga,,vi blir sex vuxna och fyra barn sedan vet man aldrig det brukar alltid droppa in folk hos sonen men det är alltid trevligt ,,ha nu alla en riktig härlig Påskafton o kram på Er därute

2 kommentarer:

Välkommen! sa...

Glad Påsk på dig va!

Bibban sa...

Ät och må gott, det har jag gjort men nu måste jag gå till jobbet. tror att det blir en skön kväll, solen värmer så otroligt nu..härligt
Kram /Bibban