torsdag 16 april 2009

Sista dagen då!!snyft


Ja så har man jobbat sista dagen på sin gamla avdelning då ,och det blev en j..vlig dag rent ut sagt,, en personal kort,var ensam på 9 boenden mellan 13:00 -16:00,, fyra boenden bajsar ner sig, en kräks, fullt i tvättstugan. anhöriga mitt i alltihop så jag hann inte ens känna efter om jag var ledsen eller inte ,,vilket var skönt eg, jag var på min nya avdelning igår och det är mkt trevlig personal där så det blir nog bra som chefen säger,, fast nu kanske jag försvinner alldeles ,jag skall på arbetsintervju nästa vecka,vad vet man kanske får ett annat jobb istället. Idag var jag hem till min dotter efter jobbet och blev bjuden på mat ,jättegott gulash m ris och grönsaker, mm ,sedan gick min dotter och jag över till den nya lägenheten de skall flytta till nästa vecka,fin var den och faktiskt otroligt välstädad ,de har råkat ut för praktfuskstädningar förut ,,så detta var positivt,

1 kommentar:

Unknown sa...

Skicka mågottkramar!:)